למידע מקצועי בנושא צוואות וירושות והתנגדויות לצוואה לחצו כאן
הצוואה, כפי שניתן להסיק משמה, היא הציווי שמותיר אחריו האדם כשהוא הולך לעולמו. זהו המסמך שבו הוא מפרט כיצד יש לחלק את רכושו בין המוטבים השונים, ובאמצעותו ניתן לקבוע כללים שונים מאלה שנקבעו בחוק. עם הליווי המקצועי של עורך דין לצוואות תוכלו לעשות את זה נכון, ורגע לפני שאתם יוצאים לדרך כדאי להבין מתי הצוואה חשובה באמת, ואיך עורך דין לצוואות נכנס לתמונה. חשוב להזכיר עוד, כי לעורך הדין יש תפקיד קריטי לא רק בעריכת הצוואה או בהוצאה לפועל, אלא גם כאשר נדרש ביטולה של הצוואה מסיבות שונות עליהן נפרט בהמשך.
 

עורך דין לצוואות – מתי הוא נחוץ?

בהיעדר צוואה מסודרת, רכושו של האדם ייקבע על פי החוק, ובמילים אחרות החלוקה תתבצע על בסיס קריטריונים נוקשים ונוסחה פשוטה שנקבעה על ידי המחוקק. במצב כזה עשויות להתעורר בעיות שונות, למשל כאשר הליך גירושיו של המנוח לא הסתיים והוא בזוגיות אחרת, אך ללא צוואה מסודרת תהיה זו רעייתו החוקית שתזכה לחלק מהרכוש – בעוד בת הזוג הנוכחית תמצא עצמה ללא כלום. עורך דין לצוואות יעזור לכם לנסח את הצוואה באופן ברור כדי להימנע ממצבים מהסוג הזה, וזוהי רק דוגמה אחת. למשל, עם עורך דין לצוואות תוכלו למנוע גישה לרכושכם מאדם שעל פי החוק עשוי להיות זכאי לה, אך אין לכם עניין להעניק לו זכות זו. מן הצד השני ניתן להוסיף לצוואה אדם שאינו נחשב יורש חוק.
 

עורך דין לצוואות – גם לביטול צוואות

למרבה הצער עשויים להתעורר גם מצבים שבהם יש לבטל את הצוואה לפני הוצאתה אל הפועל, ובמקרים אלה חשוב להכניס לתמונה עורך דין לצוואות שיש לו את הידע והניסיון בטיפול בסיטואציות מורכבות ורגישות כל כך. למשל, כאשר מתעורר החשש כי הצוואה נכתבה תחת השפעה בלתי הוגנת, בין אם בשל איום על המנוח ובין אם בשל תחבולה כזו או אחרת. באופן טבעי, כדי לבטל צוואה נדרש הליך משפטי במסגרתו יוכח כי אכן הייתה השפעה חיצונית שמצדיקה את ביטול צוואתו של הנפטר. עורך דין לצוואות יעזור לכם להבין מה האפשרויות שלכם ואיך תוכלו להגיע אל התוצאה המיוחלת בצורה הטובה ביותר.
 

עורך דין לצוואות – ניסיון ומקצועיות מעל לכל

בין אם אתם מתכננים לערוך את צוואתכם לראשונה, לתקן את הצוואה הקיימת או להתנגד לצוואה שהותיר אחריו אדם קרוב, אין ספק שמדובר במהלך מורכב למדי. עורך דין לצוואות חייב להיות מיומן ומקצועי מאוד, וכן בעל תבונה ורגישות למצבים השונים. יתרה מכך, כאשר מתעוררים קרבות ירושה או כאשר עולה הצורך לבטל צוואה, עורך דין לצוואות ידע לאסוף את כל הראיות הנדרשות כדי לנהל את ההליך באופן מקצועי מאוד – מראשיתו ועד סופו. הצוות המקצועי במשרד עו"ד אורי טשקורי מנוסה בטיפול בצוואות, וישמח להציע לכם את כל הפתרונות הנכונים ביותר עבורכם. 
* האמור במאמר או באתר זה אינו בגדר ייעוץ משפטי ואין להסתמך עליו ככזה או לנקוט בפעולה כלשהי בהסתמך עליו. יש לראות בכל האמור רקע כללי. מובהר כי כל בעיה או שאלה משפטית דורשות ייעוץ משפטי ספציפי ופרטני המתאים לאותה שאלה/בעיה. לייעוץ משפטי פרטני יש לפנות לעו"ד טשקורי בטופס צור קשר שבאתר.

צרו איתנו קשר

אתם תקבלו ממשרדנו שירות ברמה הגבוהה ביותר ומענה זמין ומיידי לבעיות המשפטיות שבתחום עיסוקנו. אל תהססו לפנות אלינו בטלפון, בדוא"ל, בווטסאפ ואפילו דרך הפייסבוק. אפשר וכדאי גם דרך צור קשר באתר זה. פנו אלינו כבר עכשיו. 

כתובתינו

תל צבי 122 פרדס חנה (לחצו לניווט)

טלפון

072-397-1699
פקס: 04-6000696

דואר אלקטרוני

ori@ot-law.com

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Powered by Trust.Reviews
חייגו: 072-397-1699